Busfabriken

I dag har jag varit på busfabriken med min systerdotter och en kompis till henne.Himla kul ställe,jag tycker nog det vore kul med en sån fabrik för vuxna också.Tänk vad kul att få leka av sig allt bus som finns i kroppen.
Men nästa gång får jag väl åka med henne ensam,då måste ju jag också klättra omkring så hon har sällskap:)
Är för övrigt vansinnigt trött,jobbar ju mest hela tiden.Är ledig i morgon ,men måste ändå besöka jobbet. Men förhoppningsvis tar det inte så många timmar av min dag!?
Jag har ialla fall bestämt mig för vilken arbetsplats jag ska stanna på :) Känns bra just nu faktiskt,att jag bestämt mig alltså. Hur som helst så har jag haft vilodag i dag från träningen,frivilligt pga tröttheten.Så nu måste jag träna varje dag resten av veckan,ja i och för sig är det ju inte så många dagar kvar men men.


 Är man liten och inte når dit man vill, ja då får man be om hjälp!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0