Idag

har jag hunnit med en del.tränat förstårs,vilket innebär 30 min på crosstrinern.5,6 km hann jag gå på den tiden.Det känns ju lite duktigt.Grötfrukost också,mums eh.Skjutsade sen dottra till jobbet,vi passade på att springa in och köpa lite höststövlar på vägen.Ja alltså det blir säkert lite mer sommar men det är lika bra att vara ute i god tid :)
Har varit lite snurrig  i huvudet de senaste dagarna,kanske beror det på att jag blivit så nyttig och börjat träna.Eller så beror det på den där bltr höjande tabletten jag ska ta men förtränger.Jag får kanske ta den ändå sen vartefter!?
Nu ska jag åka upp till mitt arbete som jag är tjänstledig ifrån,och hälsa på gänget där.saknar dem massor imellanåt!!!!!
Ska bara släppa ut  de två B:ena först?????!!!!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0