Regn

äntligen,kanske kanske kan luften bli andningsbar igen?! Allt klibbar,eller kanske är jag i klimakteriet?men det borde ju vara lite för tidigt för det,men man vet ju aldrig.
Ska på kalas idag,syster yster fyller år.jag frågade mitt systerbarn som är sex år,om hon visste något mamma behövde.
Då sa hon "mamma säger att jag måste byta byxor varje dag,men själv har hon samma byxor flera dagar.Så jag tror det är bra om du köper byxor så hon också kan byta varje dag" :)
Igår var jag på stan och klippte mig och slinga håret,blev ok.Men man ser ju så konstig ut när man kommer därifrån,mitt hår har aldrig varit så platt.men men.
Fikade med en vän jag tycker väldigt mycket om,kram till dig!det var så trevligt så jag glömde att jag hade en parkeringstid att passa.36 minuter försenad och givetvis en p-bot på 300:-.Thats life!
När jag kom hem hade min käre gubbe slipat vår trappa i huset,UTAN ATT TÄCKA FÖR ALLA GREJER!
Allt var vitt,jag menar verkligen allt! Och där stog han och såg glad ut ,lika vit han också.
VARFÖR snyft gråt gör man på detta sätt.och när jag frågar så säger han glatt "kom på det när jag börjat slipa och då var det ju försent! snyft gråt.
Jag kan säga att jag har en hel del att göra,och det går INTE på en dag!
gråt snyft hulk......urk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0