Träning

Jajamän,jag är igång.From i söndags har jag gått en halvmil varje dag! Även fast jag städat bort snö inomhus,och jag är lite stolt över mig själv.Nu är jag i och för sig expert på att sätta igång för att sen sluta lika tvärt,men man får väl vara glad så länge man orkar hålla på.Idag är det ledig dag,den har jag inte riktigt än bestämt mig för hur jag ska använda.ska se om det där biobesöket kan bli av under veckan,vill ju gå och se nya batman.Alla säger att den är jättebra,så kanske ikväll.
Nä nu ska jag äta min gröt tallrik,mumsfilibaba eller kanske inte!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vet att han hittade den på en hemsida med kul bilder bara... skyltar.2snubbar.se

Mer än så vet jag tyvärr inte... Men visst var den klockren?

2008-08-06 @ 10:34:33
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0