Tungt

ja i dag var det tungt att träna,det kändes som det gått en timme efter bara tio minuter! uschanimej. Men det är bara att köra på.jag är lite off just nu.Vet inte om det beror på väder, jobb eller bara allt över lag.man kan ju ha såna dagar.
I horoskopet stog det att i morgon skulle jag vakna på helt fel sida.DET kändes fruktansvärt uppiggande.Sen i och för sig,hur många ggr stämmer ett horoskop?
Var och solade solarium idag, i brist på sommarsolen.Givetvis gick jag in i fel rum,står nummer på dörrarna.När jag upptäckte det gick jag till rätt.Klädde av mig igen la mig på britsen och startade solariet.Kom då helt plötsligt på att min klocka och ring låg kvar i första rummet jag gick in.kastade på mig kläderna lite hafsigt,sprang ut och som tur var hade ingen gått in där.Tillbaka klädde av mig igen och la mig på britsen där tiden tickade på för fullt.Ja ibland är man bra snurrig eller kanske ganska ofta he he.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0