Bloggande

Jag har börjat blogga i huvudet, när jag åker till jobbet är det i gång för fullt.och sen när jag sätter mig vid datorn är det tomt.Helskumt, men det jag tänkte på idag när jag åkte var, att det är häftigt att få ta del av alla människors liv .Eller häftigt kanske inte är rätt ord utan unikt kanske,många bloggar är ju väldigt sorgliga.och det kanske är ett överlevnads sätt för många.sen hittar man bloggar man bara längtar efter att få läsa mer av,och bloggar som man inte går in på någon mer gång.och så tänker jag,vad står mitt bloggande för?vet inte egentligen,jag tycker nog bara att det är kul att skriva om egentligen ingenting.och det kan man ju faktisk göra också!
och jag tror inte att jag kan dela med mig av mitt innersta,ännu.Vem vet jag kanske pyser ut lite här och där och då får det bli så.men än så länge får mitt bloggande vara ganska obetydligt .Eller obetydligt kan det ju inte vara?Jag sitter  ju här och skriver,alltså betyder det något för mig.Och alla andra bloggar som ligger i teknikens värld och snurrar betyder något för någon!Ja, det är nog rätt häftigt ändå.!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0