En supertjej!

 Jag vill skriva några rader om MINNA.Jag lärde känna henne för ett par år sedan då hon kom in som en frisk vind på mitt arbete.Hon började som vikarie hos oss, och i och med det så fick jag också en riktigt riktigt god vän.
Jag kan inte med ord riktigt förklara hur genom snäll hon alltid var,hur mycket hon alltid brydde sig om alla andra.Hon hade tid och plats ALLTID för alla runt omkring sig.Hon var expert på att bry sig om, hon hade stenkoll på vad alla behövde och letade efter.Hon fixade och donade så det stog härliga till.
Var man ledsen så nog var hon där, trots att hon själv ibland behövde en axel att gråta mot.Hur hon orkade och hur hon lyckades få ihop all tid åt alla människor runt omkring sig är och förblir ett mysterium.För mig är det en stor stor sorg att hon inte finns här hos oss mer.Jag kommer alltid att ha Minna i mitt hjärta! Jisses tjejen vad jag saknar dig!!!!!
Lyssna på sången och glöm inte era vänner,Till dig Minna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0