Färgskiftning

Jag har en ny nyans i ansiktet,knallröd.Och det är inte efter den sol jag ville ha i morse,nej jag har gått fram och tillbaka över gräsmattan med gräsklipparen.
Och inte nog med att jag är knallröd jag badar i svett,så jag ser det som ett nyttigt träningspass mitt i allt:)
Ja nu vet jag att det inte låter så trevligt men jag ska strax gå in i duschen,behöver bara hitta rätt andningsteknik igen!
Blir ju extra varmt när man klipper gräsmattan med gummistövlar på,ja inte för att gräset hunnit bli så högt men man läser ju hela tiden om ormbett.Såg en orm förra sommaren ,så de kan hitta hit :)
Är väl lite överdrivet rädd för de slingrande djuren ,men men jag känner mig ju ialla fall lite tryggare när jag går där med mina stövlar på!!
Nu kan jag andas rätt igen så nu blir det skönt med en dusch,tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0