Grubbel

jag funderar lite då och då,sista tiden ganska mycket. hur kommer det sig egentligen att människor låter sig manipuleras på olika sätt till ett sämre mående?jag menar många lever ett liv de inte vill leva egentligen.det kan ju inte bara vara ett invant mönster "att man låter det gamla ha sin gilla gång"? Eller?
Tänk nu om man lever en gång,varför ge bort den viktiga tiden av sitt liv till något man inte vill?och livet går fort.
Alla ni därute som sitter och säger att ni egentligen inte vill ha det som ni har, GÖR NÅGOT ÅT SAKEN,ingen annan kommer göra det åt er.Och jag vet att många säger "det går inte",joho det gör det visst.För om man säger så då är det för att man INTE vill ändra på saker och ting.ALLT går med lite jäklar anama,om man bara bestämmer sig!
Börja tänk lite på er själva,gör vad ni verkligen vill.Det är ni värda allihopa!!!
Bara så ni vet :)

Kommentarer
Postat av: fideli

tyvärr så måste jag ju då kontra med att det inte alltid eller för alla är möjligt att förändra på saker och ting. Det finns människor därute som tvingas leva i något som faktiskt inte går att förändra.Tro mig, jag vet

2008-07-17 @ 10:18:17
URL: http://tankadetankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0