Jaha

En ny dag till ända snart,och vart tog denna dag vägen?Varit och köpt glass med dottra.Mayan magnum mystica :) hur kommer man på alla dessa namn?!Den var faktiskt helt ok men ganska mäktig,räcker med en vill säga.
Är vannsinigt trött idag,beror nog på jouren.Man sover ju inte som hemma och sen blir det ett ganska långt pass 24 timmar. Love it anyway.
Jag tänker ju mycket på Minna,det går verkligen i vågor.Hon tyckte väldigt mycket om james blunt och de spelade givetvis Godbye my lover och cry på begravningen.Väldigt fina låtar, men kruxet är att det är som om jag har fått en inbyggd stereo i huvudet som bara spelar en låt hela tiden och det är godbye!
Kanske är någon form av sorgearbete,men det är rätt så jobbigt när stereon startar på natten om och om igen.
Det finns nog inte mycket att göra hoppas att det är en bärbar stero som går på batteri och att de inte är uppladdningsbara :) jag kanske ska göra helt tvärtom,istället för att undvika låtarna (det gör ju så ont då) så ska jag spela dom hela tiden! Allt för dig Minna,här kommer CRY.




Kommentarer
Postat av: Håkan Bergman

Sorgen går hand i hand med livet. Lyssna på stereon. Du gör rätt. Men du... inte mer än en Magnum. ;-)

2008-07-19 @ 00:10:26
URL: http://hakanbergman.se/rb/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0