Mål

Ja,lördag morgon.Fortfarande uppsvälld av gårdagens godispåse :) Jag förstår inte varför man gör samma sak varenda gång? Man handlar en överfull påse som räcker mer än väl till fler än en,sen sitter man och tycker att de första bitarna man stoppar i munnen är goda.Men sen då,jo  när man känner att det börjar ta emot då kör man ändå ner näven i påsen och intalar sig själ att , mm vad gott! Men på måndag börjar mitt nya nyttiga liv =)
Det är nog bra att ha lite mål här i livet,mål som man bestämmer sig för att de ska bli av.Jag har några såna,ett mål är att försöka komma iväg till gotland under medeltidsveckan.Och då ska jag gå utklädd och bara njuta.Det ligger lite framåt i tiden men jag SKA genomföra det.Ett annat mål som nog mer är en dröm, är att åka till fjorden och se de fria spåckhuggarna.jisses kan tänka mig känslan.Sen skulle ju den där resan till skottland inte vara så dum,vill gå bland alla gamla byar och titta på gamla slott.Jaa,så är det och någon gång kanske jag får uppleva detta .Men får jag inte det då är det ganska skönt att ha lite mål att drömma om,det är ju inte helt fel.
Men det lilla mål jag har idag är att ge mig iväg till jobbet.
ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Håkan Bergman

Jag har käkat godis idag. En påse skit. Hade en bit vattenmelon kvar. Klippte den, fan vad gott det är. Jag börjar få avsmak för att kemikalskt jag stoppar i mig. Snart är jag avgiftad. :-)



Må gott

2008-07-19 @ 23:06:03
URL: http://hakanbergman.se/rb/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0