Onsdags morgon

Sovmorgon,näe! Är ju ledig idag men av nån konstig anledning så vaknar man alltid tidigt då.Men om man ska jobba då är man alltid trött,knepigt.
Ja ja thats life.frågan är vad jag ska använda dagens lediga timmar till?Det är inte så att jag inte har något att göra jag menar,tvättkorgen kanske behöver tömmas lite,jag har lite dammråttor som springer omkring och leker med hundarna.men frågan handlar ju om DAGENS lediga timmar.Önskar ju lite sol idag så man kan ligga och loppa sig på altan,det känns ju inte helt främmande.
Men först och främst ska kaffekoppen tömmas så jag överhuvud taget börjar fungera,sen ska gröten ätas upp.Och det är ett helt företag,gröt är nyttigt,det är bra att äta gröt till frukost.Hm ja trott (stavas det så?) eller ej men jag tvingar i mig en tallrik varje morgon pga att jag känner mig nyttig då trots att det är svårt att svälja varje tugga.men vem vet ,om ett tag när jag vant mig kanske det är den godaste frukost jag ätit?!
Näe nu ska jag hälla upp en kopp kaffe till och äta min stora tallrik med gröt,utan mjölk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0