Ja så är det

Ja,då var det klart då! Nu har jag sagt upp min provanställning som platschef,och så tänker jag samtidigt hur klok är jag på en skala ? Men ibland måste man ta såna beslut,så är det. Jag ska nu återgå till mitt vanliga arbete som skötare,vilket jag ändå trivs med.Och samtidigt ska jag nu börja plugga på distans,Akutsjukvård! Det ser jag mycket fram emot då jag är jätte intresserad av den biten.Japp så är det med det!
idag har jag varit och hjälpt min yngsta att måla i hennes nya lägenhet,det blev superfint!Och vi var JÄTTE impade av oss själva förstårs :) Tänk att lite färg kan göra så mycket.
Nu ska jag ta och slappa lite framför tv:n, jobb dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0