Massage, oh så skönt!

Idag har varit en alldeles perfekt bra dag. Jag har varit med min syster på en ärenderunda.
Med det menas att man åker runt mellan olika affärer och handlar lite.Sen åkte jag hem och tränade , blev det vanliga  30 minuters passet. och det är så skönt att vara igång igen efter en liten hängig period.
När jag hade tränat klart blev det snabb dusch och sen iväg till syster yster igen.
hemma hos henne var det massage kväll,jag har haft lite ont i huvudet en längre tid så det var alldeles utmärkt att få massage.Och jisses vad det var skönt,visserligen gör det lite ont också men vad gör det,det gör ont på en skönt sätt konstigt nog.
Och nu när jag kommit hem känns det som om jag kan somna stående sittande eller vart som helst.
Så snart ska jag faktiskt krypa ner i sängen,och bara koppla av :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0