Nattpass pågår

Ja än har telefonen inte låtit,sitter och lyssnar på musik på you tube,just nu Bon Jovi som sjunger halleluja.Efter den ska jag lyssna på Always.Jag känner att gäspningarna blir lite djupare och djupare,och kommer mer oftare än för en timme sen :) men läget är ändå lugnt behöver inga tändstickor till ögonlocken.Och det måste ju vara ett gott tecken :)
Jag tror hon jobbar i morgon så det borde ju inte bli så jätte jätte sent,kanske.
vad ska jag hitta på efter detta tro?Lägger man sig och läser kommer john blund ganska snabbt,så det går inte.
Längsta gäspen kom nu,15 sekunder:)! Nä man får nog lugnt sitta kvar här och söka lite roligt på you tube.
Hoppas jag inte behöver sitta till 03.00 och det då kommer ett sms "Du behöver inte hämta,sover hos en kompis"


Kommentarer
Postat av: Kim

HAHAHA! Förlåt mamma.. nån form av sms fick du ju ;)

2008-09-08 @ 18:21:21
URL: http://lindbergkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0