Så så stolt

Jag är ,jag säger det igen...så så stolt över mig själv!! :)
Från att varit en stor rökare i många många år, är jag nu en ickerökare som idag klarat av att gå EN TIMME på crosstrainern. Jag kom 11,1 km, det är så häftigt.
Alltså, det har ju tagit ett gäng månader att träna upp konditionen,men jag har idag nått ett mål som är så coolt.
Nu kanske det tar ett tag innan jag lyckas göra om detta men jag kan suga länge på denna gång. happy happy :)
Idag ska jag på teater med min syster och systerdotter,ska bli kul då vi inte hinner umgås allt för ofta ,eftersom vi jobbar hela tiden båda två.
Resten av dagen ser ut som följer: Lunch, dusch,hämta yngsta dottern på jobbet,hem,hämtas av syster,gå på teater och se äldsta dottern på scen,hem,sen efter det kan allt hända :)
Okej bara en gång till....Jag är stolt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0