Trötter,det är jag

Idag har jag faktiskt inte gjort något speciellt alls,seg o trött.Beror kanske lite på vädret? Och natten förstårs,och kom sms:et? Jorå det gjorde det,tänk att man inte bara har kvinnlig intuition utan också en mamma intuition.
Men vad gör man inte:)
Jag har inte ens lagat mat,blev 2 micrade broccoli o bacon paj med smält vitlöks smör ovanpå.
Skulle vilja orka ställa mig och träna,men jag tror det uteblir idag.Om jag inte får ett jätte ryck vill säga,hur nu det skulle kunna hända?
Jag har fått en parfym som luktar jätte gott av min dotter,Sergio Tacchini BE-ST. Den är alldeles så där mjuk i doften som jag gillar,har väldigt svårt med starka parfymer.har provat ett par gånger men får huvudvärk av mig själv pga parfymen då.
Men den här är verkligen att rekommendera för er som vill ha det där lilla mjuka,milda.
Okej,nu ska jag ta ett stort kallt glas vatten och sen vet i sjutton vad jag ska göra.Men får väl bli en film,tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0