Nattpass

Hemma igen efter en mycket trevlig-rolig-uppigande-teaterföreställning! man borde faktiskt gå på teater oftare,om man tycker om det vill säga.Och jag då som älskar teater och musikaler borde verkligen gå oftare,för jag blir så glad och varm i kroppen :) Och sen att man har en dotter som står på scen är ju bara ett plus!
Jaha, då har jag lte tid kvar att använda denna afton.Ska nämligen sitta uppe tills min yngsta dotter vill åka hem från krogen,ja hon är ju inte SÅ liten,typ 21år.Men då vi bor på landet och hon bor hemma ett tag nu, så vill man ju som mamma gärna se att hon kommer tryggt hem :)
Skulle aldrig vilja att mina döttrar går ensamna sent på natten,huga!
De får ringa mig när som helst på dygnet,jag rycker ut direkt.Nu är det så att de ringer ju inte speciellt ofta,det blir väl så när man är 21 0ch 23.De tycker nog att de kan ta hand om sig själva,men det allra viktigaste är att de VET att de faktiskt kan ringa mig i alla lägen.
Och det är väl så det ska vara:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0