Skäms The Pirate Bay

Jisses, man går upp och är på bra humör och så läser man på Aftonbladet om Pirate Bay! Jag blirså jäkla förbannad, hur kan man ens komma på tanken att publicera dessa bilder på de 2 mördade barnen i Arboga?
Peter Sunde säger i aftonbladet Vi vill behandla folk med respekt !? Kanske han ska kolla upp vad det betyder.
De säger även att folk ska få sprida material som de tycker är viktigt?! Vad i helsike är viktigt med att sprida dessa bilder?Det skulle jag väldigt gärna vilja veta! Sanningen med dessa bilder är endast oändlig sorg för anhöriga.
Jag hoppas att ingen går in på The Pirate Bay och laddar ner dessa bilder,jag säger bara tänk ett steg till:
Tänk om det var dina anhöriga som visades på bilder på  nätet! Hemsk tanke!
Undrar verkligen om de som arbetar på The Pirate Bay skulle lägga ut bilder på sina egna barn om detta drabbat dem???????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0