Glasögon :S

Jag har inte riktigt kommit överens med mig själv, att jag bör använda glasögonen.Jag har för ett tag sedan fått läsglasögon occ jag har provat dom ett par gånger. PROVAT dom :)
För än så länge kan jag om jag anstränger mig riktigt riktigt ordentligt,se nästan all text.
Men snart är det nog dags att komma överens med mig att de faktiskt är rätt okey. Men jag har fått för mig att om jag börjar använda dom,kommer jag behöva dom mer o mer.
Och sen så tycker jag nog att bågarna blev fel,känns lite stora.


Kommentarer
Postat av: Jonesy

Men mamma... Till och med JAG har ju glasögon! Och det är faktiskt helt okej att ha läsk och choklad till frukost så länge det inte är varje dag. Jag brukar nämligen äta Finn Crisp till frukost. Det är mest fibrer. Och kaffe... Det dricker ju du med.

2009-08-10 @ 23:18:55
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad söt du var i glasögon stumpan

2009-08-16 @ 20:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0