:S

Efter att jag handlat rätt så mycket idag,eftersom jag fick pengar att inhandla till mig själv.
Då jag har födelsedag snart och min man tycker det är smidigt att göra så,vilket jag tycker är kul. Eftersom jag verkligen får skämma bort mig själv. Så har jag nu så här på kvälls kvisten fått dåligt samvete.
Jag har en vän som verkligen inte har det så bra just nu. Och det känns så där just nu...glädjen i alla fina saker försvinner lite. Och det på grund av att jag av hela mitt hjärta förstår dennes situation. Jag VET verkligen hur det är att äta blodpudding 7 dagar i veckan eller makaroner med ingenting till. Och man sliter som en galning för att få ihop varenda krona.
Och på något sätt kommer den där känslan tillbaka och jag mår lite illa över mitt eget frosseri idag.
Önskar att alla som har det knapert,lyckas på något sätt att vända det så att de får det bättre!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0