Världens sötaste Baloo

Idag har jag ont i magen,är lite nervös.Dels så ska jag göra mitt sista jour pass på jobbet,men det värsta av allt är ju förstårs lilla Baloo.I dag åker jag hemifrån 14.00 sen kommer jag hem 8.00 i morgon bitti för att hämta Baloo och min dotter som sover hemma i natt. Vi ska åka och lämna Baloo hos veterinären mellan   8.15-8.30. Han ska då sövas,och det hade ju inte varit något konstigt med det,MEN våran lilla kille har ett stort hjärtfel vilket gör att han kanske inte klarar att bli nedsövd.Men vi har inget val,för gör de inte detta kommer han behövas avlivas inom kort.Så det är en för j...ig situation.Att bara tänka tanken, att det kanske är sista gången vi ser honom i livet när vi lämnar honom i morgon bitti!? Herre jösses...fy fasiken...kan inte beskriva hur ont det gör!
Men nu hoppas jag att vi håller alla tummar som finns att detta faktiskt går mycket bra,och att Baloo får komma hem på torsdag eftermiddag. JA SÅ BLIR DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0