Bra / Dåligt

Idag ska jag hämta min systerdotter för en shoppingrunda på stan. Min syster fyller år på söndag och då är det bra att ta till lite hjälp.Och det finns ju ingen bättre hjälp än Tindra 7 år,tänkte vi skulle hitta en fin skolväska till henne också. Hon ska ju börja 1:a klass nu efter sommaren =) Vi skulle shoppat igår egentligen men hon var lite upptagen med en kompis,så moster fick lugnt vänta tills idag !
Har varit lite seg i mitt bloggande,men så kan det ju vara. Jag har ett extremt jobbigt beslut framför mig och resten av familjen, angående vår lilla hund .Och jag kan säga att jag hatar denna situation vi befinner oss i, jag mår illa. USCH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0