Hello =) yippie modemet är här!

Alltså hallå, VAD gjorde vi för i tiden  då vi inte hade internet??? Jag har ju nästan haft abstinens sen blixten tog modemet förra veckan. Helt sanslöst knäppt att man kan sakna något såååååå mycket :)
Men nu har det nya modemet kommit och jag kan vara ute på nätet som vanligt igen. YEY !!
Har varit ledig ett par dagar,trodde jag skulle spendera dom i solen. Men icke,det är moln överallt. Jag har ialla fall varit och besökt  Uppsala och i Strängnäs när jag varit ledig. Men inte i eget syfte,nä gubben ville titta i olika crossbutiker. Det var ju spännande,(inte alls).
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Mia

Visst är det sjukt !! Jag är helt data beroende !!

2009-07-15 @ 07:50:05
URL: http://miaesblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vet vad vi gjorde vi sprang tii ok och köpte godis.mm....godis heehee

2009-07-15 @ 11:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0