Lite si o så

I dag har solen skinit :) på mig! Men sen kom de där täckande molnen,så det var bara att ge upp. Men men lite solbränna blev det allt.
På eftermiddagen träffade jag  äldsta dottern Jenny och hennes pojkvän Robban, vi tog en fika på fräcka fröken. Robban och jag delade på blåbärspaj med vaniljsås OCH den kan rekommenderas. Jag säger mumsfilibaba!!!
Innan jag åkte hem gick jag in på chilli och köpte en väggklocka jag sett.Och nu hoppas jag att den kommer bli bra där jag tänkt sätta upp den.
Nu ska jag goggla runt och försöka hitta en låång kofta i massa fina färger,vet precis vad jag vill ha.Det värsta är att det brukar vara svårt att hitta något man bestämt sig för i huvudet,men men. Är det någon som sett en,jag tar gladeligen emot tips.
Fick kantareller av syster förra veckan,de var goda och är nu slut! =)

                                   och här är klockan                 


Kommentarer
Postat av: Jonesy

http://www.laredoute.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryId=8045&productId=222658&sellingflag=Prediction&referer=/DetailPages/DetailPage.aspx&ST=Predictor&zanpid=1262831150217511937



Något sådant kanske?

2009-07-16 @ 20:15:43
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0