Baksida vs Framsida

Jag har försökt jämna ut min solbränna, det är helt otroligt att det blir lika konstigt varje sommar. Men det är ju jag det,typiskt mig alltså. Jag ser alltid ut som ett ying o yang märke. Och det beror ju på att jag alltid solar framsidan först och sen när jag vänder till baksidan :
1. jag orkar inte ligga lika länge som framsidan
2. jag springer upp o ner o fram o tillbaka
3.solen går i moln
4. med mera med mera

Så nu ser jag alltså ut som ying o yang märket !! Får jobba på det i morgon igen.  

Skulle ju lägga ut bilder på mammas ben,men glömde kameran. Men ska dit i morgon igen så det får bli lite fotografering då.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0