Envis Ros

Oh så varmt och skönt det varit idag,lite röd o bränd är jag allt. Så nu får jag ligga på is ett tag =)
Ibland är det så superskönt att vara ledig och inte göra något alls.Idag har det varit en sådan dag,det enda jag gjort är middag. Egen potatis sallad med pepparbiff, mumsigt. Jag blandade cream fresh, majonnäs,röd lök,purjolök,dill,salt och pepparmix. Sen hällde jag det över kokt svallnad potatis och geggade ihopp. Kladdigt gott!
Pratade med min mamma i telefon nyss,hennes knä är fortfarande varmt,svullet o rött. Så jag får kontakta vården i morgon igen, med strikta order från mamma att inte nämna ordet "tömma". Då skulle hon inte följa med om vi var tvungna att åka upp igen.Det är min  syster som skrämt lilla mamma,hon har nämligen tömt sitt knä en gång utan bedövning,och det gjorde jätte ont.Detta vill ju inte mamma uppleva förstårs.
Obehagligt är det ialla fall att det inte går över. Så i morgon får vi ta tag i rosfebern en gång för alla.
Jag har en "snäll" ros,den sitter på stortån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0