God Morgon

Jag har sovit jättegott i natt, kan ju bero på att jag hade jouren på jobbet natten innan.Och då sover man ju mindre bra. Sitter nu och äter frukost,gröt utan mjölk. 2 koppar kaffe har jag hällt i mig innan gröten,måste ha kaffe först.Så fort jag hoppar ur sängen går fötterna till kaffebryggaren. Idag lyckades jag hälla ut burken med kaffe,så nu ligger det en hög kaffepulver och väntar på mig. Jag sa ett  antal fula ord och bestämde mig för att äta frukost innan jag tar upp det.
Det kanske var meningen att jag skulle behöva ta fram dammsugaren, springer omkring lite gråa saker runt golvet lite här o där. Så nu ska jag äta upp min gröt och sedan sätta fart med det jag måste ta för mig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0