Gräsmatta & Nytt jobb



Klippte gräset så det blev så fiiint, tog ett tag att få igång gräsklippare.Men efter krampaktigt kämpande fick jag igång den. Skam den som ger sig! Det är lite lagom skönt att gå omkring med den i solens sken.
Det vore ännu bättre om det som ska driva den framåt funkat :)
Idag har jag sagt upp mig från jobbet, för att gå till annat jobb. Enormt mycket blandade känslor, jag har ett gäng arbetskamrater som är mer än guld värda!! Och att lämna dom blir så super super jobbigt.
Tänk om jag skulle kunnat ta med mig dom.....snyft!! I love you all.
Men vi ska fortsätta hålla kontakten, och jag får säkert nya super gulliga arbetskamrater......ja ja men ni är bäst så klart!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0