Nämen!

HAR NI SETT, det regnar ute idag!!! Jaa det var väl på tiden, vi behöver ju lite regndroppar på vår torra mark.....................................................INTE !!!!!!!!!
Fy bubblan vad tråkigt, men misströsta inte. Det finns hopp, jag såg en STOR sol inom snar framtid. På måndag faktiskt. Och gud nåde om ni metropoler(heter det så?) har fel.
Nu laddar jag med bikini ,sololja,god dryck , tidningar och så bara väntar jag!
Resten av dagen vet jag inte vad jag ska ägna till, borde städa. Alltså, jag borde städa men jag känner att jag tror att jag hade massor annat att göra :) Ska bara titta in i minnet lite och se vad det var, nåt ska jag väl komma på, he he .
Funderar på att gå på bio idag,ska kolla upp vad som går.
Åh regnet det bara öser ner......................

   men efter regn........jepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0