Seg i deg väder

Min mamma ringde förrut och hade jätteont i sitt knä,så nu har jag inspekterat det och vi har tid till vårdcentralen 13.30
Såg ut som om hon har vätska i det för det var rött,svullet och varmt. Jag vågade inte tala om för henne att de kanske kommer tömma det på vätska, hon är nämligen enormt rädd för sprutor och alla stickiga saker man använder på sjukhus. Så skulle jag säga något om det skulle hon total vägra att gå dit, hur ont hon än hade. Då skulle hon tala om för mig att vad det än var som drabbat knät, skulle då få själv läka :) Och så skulle det var med det, och till slut skulle jag och min syster få ta henne till sjukhus i ett akut tillstånd. Ja herre jösses, hon är söt lilla mamma.Jag får återkomma och berätta vad hon gjorde hos doktorn.
Efter läkarbesöket blir det att slöa, ett riktigt sova väder idag. Krypa ner i soffan se film väder. Och i morgon ska det vara likadant, ja man får äta lite gott och hoppas det inte regnar i alla fall.

Nu ska jag äta lite   Ha en bra dag, tjing







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0