Teknik!?

Ja,jag skulle ju lägga upp en film från delfinshowen idag.Men så är det ju det där med teknikens fantastiska värld.Det gååår inte,jag borde kunna för jag har gjort det förrut.Men nu är det light någonting i hjärnan,det är tvärstopp.
Så jag får vänta till dottra kommer eller ringer så jag får hjälp.Eller så kan det ju va så att det börjar fungera i hjärnan och då lägger jag upp filmen.
Vet inte om jag törs skylla på solen i det här läget,tror faktiskt helt ärligt att den är oskyldig.
Får väl bjuda på en till bild så länge ! :)

TIGERLAND


Kommentarer
Postat av: kim

HAHA! ja du kan ju börja med att bli medlem på youtube.. sen måste du lägga upp ditt klipp där, sen tar du koden där det står embed till höger om klippet ( DET GÖR DET ALLTID PÅ ALLA LÅTAR OSV DU SÖKER PÅ) o klistrar in som html kod.. klart!

2009-06-30 @ 21:48:49
URL: http://swoush.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0