dag 2

SÅ HÄR SER DET UT NU!! Men ska inom tio  vardagar förhoppningsvis visa mindre( helg= liten sallad)



Än så länge går det faktiskt bra, det känns ju inte jätte okej men det går.
Jag hade jätteont i magen igår kväll och haft det lite idag också. Men det är nog inte så konstigt.
Maginnehållet blir ju förändrat och lika så avföringen, lite mer tunn kan man säga :)
Och nu är jag ändå bara på dag 2
Jag tror faktiskt man påverkar sig själv lite psykiskt också, känner efter om man inte är lite yr mm.
Har haft huvudvärk idag, tog en tablett förrut.Men det handlar kanske om att jag behöver dricka mer.
och ändå tycker jag att jag kissar hela tiden, så det borde ju vara tillräckligt med allt jag dricker.
Men va fasiken, jag häller i mig lite till så får jag se.
Häpp, nu ska jag se tv.Ska undvika mat programmen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0