DAG 4

Känner mig smått irriterad, men det är lite rörigt över lag på fler fronter just nu.
Så vet inte om det beror på det eller att jag inte äter mat. I går var jag lite huttrig men jag tycker nog att det känns ganska okej. Jag är lite impad att jag fixar det så bra. Så här ser min dag ut vad gäller mat intag:

Frukost: en tallrik gröt utan mjölk med råsocker
Lunch: naturdiet
Mellanmål: en frukt eller naturdiet
Middag: Naturdiet och en frukt
Kvällsmat: Naturdiet

det blir ju lite enformigt ,men det går.(bara man är bestämd)
 I morgon ska jag på 7 års kalas, där det kommer serveras smörgåstårta och annat oemotståndligt gott. Hoppas jag då kan stå emot, jag får tänka på vågen.Den visar faktiskt mindre än 70 nu, inte mycket men ändå.
Jag är på rätt väg, yey!!!

De är inte små spindlarna nu för tiden, huga! Får gärna hålla sig utomhus =/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0