NUUUU

Alltså,jag har varit såå sjuk! I vanlig förkylnings influensa, eller vanlig o vanlig :)
Den var himla seg den här baskelusken hujeda, fick peniccillin efter 3 veckor. Och nu äntligen är jag nog frisk. Vilken lycka!!!!!!!!!
Ska börja äta lite diet i morgon, ska göra ett riktigt race för första gången, det blir gröt frukost varje morgon men sen resten blir det endast dryck i 14 dagar. Ska bli mycket intressant att se om jag har karaktär att klara av detta.
Som sagt dag ett i morgon, ska försöka skriva varje dag för att dokumentera vad som händer.

nu ska jag åka och inhandla något gott att njuta av denna sista tuggande dag (förutom kommande frukost gröten) dumt att frossa in i det sista....men va fasiken......man är ju inte mer än mänska....hm

Analog klocka    klockan är snart 19.00, 4 timmar kvar att äta gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0