Dagen närmar sig!!

På söndag den 24 maj är det 1 år sen jag blev väckt av telefonen kl ca 8.30 på morgonen. Det var min vän Sussie som ringde för att tala om att våran arbetskamrat och vän Minna varit med i en bilolycka den 23 maj. Jag kommer inte ihåg så mycket av samtalet för jag fattade inte riktigt vad hon sa, mer än att Minna inte levde längre.
Efteråt har hon sagt att jag var jättelugn i samtalet, men sen när poletten ramla ner var jag tvungen att ringa upp igen. Var tvungen att dubbelkolla om det varit sant det hon sagt. Konstigt hur hjärnan fungerar ibland.
Allt känns fortfarande jobbigt, jag frågade en Vän var det var för färg på kistan häromdagen. Hon kommer inte ihåg det, inte jag heller. Det som sitter starkast från begravningen är James Blunts sång Goodbye my lover och sången cry.
Cry har jag svårt att lyssna på än idag, eftersom det knyter sig i hela bröstet och jag bara önskar att jag kunde krama om MInna.Det är ett stort tomrum efter denna helt otroliga människa, hon hade tid för allt och alla jämnt.
Puss & Kram till dig min vän!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0