Headejk

I have a headajk...phu! Undrar bestämt om det är vaccinet som spökar lite???? Har egentligen haft huvudvärk sen jag tog sprutan förra veckan. Men jag ångrar det inte,hellre lite huvudvärk än att ligga sjuk länge. Om jag nu hade fått den vill säga =O)

Jaha,håller på och renskriver mitt arbete från skolan om trepanation (hjärnoperation). Det jag önskar mig nu är en sekreterare som kunde ta diktamen. Jag är sååå lat just nu att det skulle vara skönt att slippa skriva. Och så kommer jag på, att det är ju just precis det jag gör nu. Ehh okey,jag börjar renskriva mitt arbete nu då,istället för att skriva på bloggen !!

see you too

Kommentarer
Postat av: Jonesy

Jag kan ta mig till Norrköping efter skolan imorgon. De i gruppen pratade om att bara köra till 12, så då är jag i stan skapligt dessutom.

2009-11-18 @ 19:52:43
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0