JAG ÄR TRÖTT

Det måste vara något konstigt i luften, jag är konstant trött.Det går inte över,i och för sig kanske det beror på att det är så jäkla mörkt ute. Man måste ju tända lampor redan kl 13.00 för att se vad man gör inomhus.Ja käre nån då..
ELLER så håller jag på att bli sjuk,kanske de hemska baseluskerna har börjat sitt intåg i min kropp. De är på gång att ta över och jag kan ingenting göra.Bara att vänta och se :S
Jag jobbar idag,natt. Det passar ju alldeles ypperligt bra, just nu när jag knappt kan hålla ögonen vidöppna. Men en balja kaffe och några tändstickor så fixar jag detta. Alltså jag FIXAR det...precis ,jag fixar det...eller så hittar de mig sovande i något hörn på jobbet i morgon bitti,ha ha ha.
Undrar om jag får söka nytt jobb då???????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0