Någonting

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, solen har ju fasiken varit framme hela dagen. Skulle ju kunna tro att det är vår. Inte sjutton har man lust att pynta för 1:a advent ialla fall.
Har snurrat runt lite över allt idag, Ikea,Mio,Biltema och slutade rundan på Thai !! Mums filibaba säger jag,så jäkla god mat och proppmätt blev jag som alltid.

Igår handlade vi en ganska onödig pryl....en våg som mäter kg,fett,vattenmängd och muskelmassan.
Jag kan säga så här: TYCKER MYCKET MER OM DEN GAMLA VÅGEN.
Men efter att ha sett min fettmängd i procent så kommer löpbandet inte stå och bli dammigt ialla fall.

Så varför sitter jag här? Nä, mot löpbandet!!!!


Kommentarer
Postat av: olatidman

tack detsamma!

2009-11-22 @ 12:39:34
URL: http://tidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0