så kan det va

Hjärnan har stannat av....precis just nu....kanske den håller på att slås ut....av baskelusker...aarrghhh.
Nä,inte än ialla fall,men helt seriöst är den seg som tuggummi.

Pratade med min yngsta dotter idag på telefon,hon befinner sig just nu i Kroatien. Jag fick veta att hennes pojkvän insjuknat och ligger jättesjuk. Ja,då börjar paniken växa lite i maggropen kan man säga. Hon ska nämligen flyga hem på fredag, pojkvännen ska vara kvar (han tränar i simlaget där just nu) till saken hör att han ska skjutsa henne till flyget.
OCH flygplatsen är INTE i Kroatien (går inga flyg dit han bor) utan hon flyger hem från venedig!! Jorå, om han nu ligger däckad, hur hittar hon dit alldeles ensam??? SUCK...magoro på hög nivå. Och tänk om hon blir sjuk nu...tänk om det är otäcka influensan.
Ja, JENNY då är det bara för dig och mig att packa och åka ner. Ska prata med henne i morgon igen...hoppas hoppas det ordnar sig med resan till flyget.

Kommentarer
Postat av: Jonesy

Woho! Roadtrip! Nej, jag hoppas att det går bra och att han blir frisk så klart.

2009-11-05 @ 09:07:02
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0