SEEEg

Jisses vilken seg dag,eller seg o seg. Haft mycket skol arbete,skriva rent grupparbetet. Borde varit klart för länge sen,men jag har slarvat lite. Och givetvis får jag skylla mig själv,men nu är det färdig skrivet. Nu är det bara att ta tag i nästa arbete, har seminarium på skolan på tisdag. Har INTE läst klart det jag skulle, men ska försöka hinna det i morgon. I kväll går det ju inte för jag ska se Filip och Fredrik =) Det kan man ju bara inte missa, och innan jag sätter mig ska jag steka ägg. Är grymt sugen på äggmacka och varm choklad. Så får det bli !!!!

Kommentarer
Postat av: pelle

framförhållning är A&O vid skolarbeten ;)

2009-11-23 @ 14:17:13
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0