Sömnbrist som vanligt

Ja,då har man jobbat natt, och vad är klockan? Just nu 09.47,sover jag? Nej nej,självklart inte!
Varför går jag in i något sorts andra varv när jag kommer hem? Säg det..säg det.
Jag kommer att vara jätte trött om ett tag ,så jag kommer att lägga mig på soffan framför tv:n. Och då kommer förhoppningsvis min john blund.
Jag har ju en stor jäkla blåsa mitt på tungspetsen,den känns aningen lite bättre, men den försvinner ju aldrig. Ska man behöva skära bort skiten? Nä då får jag ju mer ont =)  Men det är sååå irriterande!!!
Och i går när jag kom till jobbet fick jag förklara att, nä jag har inte druckit. Eftersom jag sluddrar lite pga blåsan. Bort fula blåsa bort!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0