Trots vaccin är dagen okey!

Idag är jag lite seg, aningens huvudvärk och lite ont i armen. Men än så länge känns det inte så vidare värst konstigt. Det är nog som en av mina döttrar sa, att man går och känner efter hela tiden om man faktiskt inte blivit lite sjuk av vaccinet =)
Det är ju inte lite rykten som går om detta vaccin,så lite nervös måste jag nog säga att man var då man tog det.
Mina 2 tjejer som också tog igår känner sig lite frysna,en av dom har lite feber. Men allt verkar över lag okey med dom också.
Så jag måste nog säga att just nu känns dagen okey,hoppas den fortsätter vara det!!


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Håller tummarna för att det inte blir värre och det blir det säkert inte.

Sv: Det finns kommentarer under mitt inlägg där de säger att de aldrig hade låtit sitt husdjur dö utan de, men jag tycker det tyder på mer egoism att stanna kvar hos djuret om man smittar de med oro. Du har min fulla respekt för att du valde att göra som du gjorde. KRAM

2009-11-13 @ 19:47:28
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0