vaccinationets biverkningar

Alltså nu blir det så där konstigt igen, en man har dött av vaccinet! Huga då !
Eftersom jag tagit vaccinet och hela tjocka släkten med mig, så är det klart man blir lite nervös. Eller nervös, man kanske blir lite hypokondriker.
Jag har haft en liten skum hjärtklappning sen jag tog vaccinet, eller den kom någon gång strax efter i alla fall. Såå nu tänker jag ju förstårs om det är något man kanske ska kolla??????
Men sen samtidigt så är det ju faktiskt typ 3,3 MILJONER människor som vaccinerat sig, och egentligen kan man ju inte påstå att det hänt så mycket om man tänker på den siffran.
Näe det är nog ingen fara, eller????




Kommentarer
Postat av: Kim

Mamma! Du får inte börja nu när du tvingat ALLA att ta den :)

2009-11-26 @ 23:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0