En dag med fjärilar i magen

Idag våndas jag lite,dels för att jag missar ett fältstudiebesök.Skulle varit på Ryhov i Jönköping idag,men då näsan är lite rinnande fick jag avstå.Är ju inte speciellt snällt att kliva in på ett sjukhus med eventuella virus i kroppen.
Ja,sen våndas jag lite över klockslaget 17.15 :) Då kommer mina kära arbetskamrater (snart fd,tyvärr) att hämta mig.De ska bjuda mig på middag,men igår kväll kom det sms om att "nu är det snart dags" "klä dig varmt" mm.Så nu börjar man ju bli lite orolig,de kan nämligen hitta på vad som helst. Pust,det börjar bli lite fladdrigt i magen! Men men, det blir som det blir och jag får väl  snällt följa med. Jisses!


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Bäst att vara på den säkra sidan mht smitta.

Vilken underbar bild! :D

2009-09-08 @ 15:31:00
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Miiqa - jag överlevde min barndom

2009-09-08 @ 15:37:08
Postat av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Det är väl mer att vara ansvarsfull?



Hoppas att det blir en trevlig middag!

2009-09-08 @ 15:37:55
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0