Facebook?!

Okey,jag erkänner! Jag har som så många andra skaffat facebook,vilket känns lite konstigt på ett sätt. Man hittar massor med gamla kompisar och skolkamrater.Man kramas o skickar blommor och en himla massa saker till varandra fram och tillbaka.
Vilket egentligen om man tänker efter är ganska märkligt. Man blir tonåring igen,visst det är jättekul att hitta gamla vänner från förr.Men ändå,jag blir lite fundersam över detta fenomen.
Alltså,jag är 43! Ja jag känner mig ju som 25!
Men det kanske bara är så att det är så skönt ,att försvinna till en värld där allt är så kramigt och pussigt mm.
Äh,jag vet inte.jag ska nog sluta fundera på det så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0