God morgon!

God morgon !!!

Idag på förmiddagen ska jag nog åka och köpa lite plantor, små blommor. Jag har verkligen inte gröna fingrar så det där med att plantera frön,hm inte min grej. Önskar att det vore så men jag kanske lär mig med åren. Precis som jag ska lära mig bli en bull mamma,det ska jag bli när jag får barnbarn har jag sagt.Framtidsplaner =o).
Nähä,här blir inget gjort. Nu ska jag in i duschen och sen handla lite,får väl bjuda på lite planteringsbilder sen !!

Så länge kommer här en bild på systers fölis,som växt till sig lite!


Kommentarer
Postat av: Jonesy

Jag ska bli bullmamma när jag får barn har jag sagt... Vi får väl se :P

2010-05-26 @ 09:39:20
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0